Csak egy villámposzt erejéig. Abban bárkivel megegyezhetünk egy sör mellett, hogy a reklámok erősen manipulatívak és a fogyasztói társadalom megtévesztésére szolgálnak az esetek több mint 90%-ban. De azt vajon tudja-e valaki, hogy mely reklámok azok, amelyek gyakorlatilag akkora pálfordulásokat mutatnak be, mint ide Lacháza? (Lacházai olvasóinknak nem kötelező válaszolniuk)
Ha azt mondom, Carefree, OB, Always, akkor sokat segítek. Az intimbetétes és tamponos reklámok a kedvenceim, na nem puszta perverzióból, hanem mert egyszerűen lenyűgöző ahogy a véres horrort romantikus gyönyörré varázsolják. Mindig bemutatnak egy szerencsétlen csajt, akinek éppen ajándékot hozott a Mikulás, szépen levezetik ahogy szorong, szenved, a lábait már úgy szorítja, hogy lilul a feje, majd be/fel rak magának egy betétet vagy tampont és gyakorlatilag újjászületik, saját hamvaiból felszálló főnixmadárként ragyog, lerí az arcáról a boldogság, a kiegyensúlyozottság és nyilvánvalóan örül, hogy menstruálhat, illetve bármi másnak is.
Komolyan mondom, néha megjön a kedvem egy jó havi vérzéshez, de az is lehet, hogy csak elég lenne, ha a boxert fecskére váltanám és vennék egy doboz tisztasági betétet. A legjobb kedélyjavító lehet, amit csak ember feltalált.
Sőt, továbbmegyek, abszolút megreformálhatja az orvostudományt is, hiszen jelentős előrelépést jelenthet a depressziós betegségek kezelésében is.
Az igazsághoz hozzátartozik, hogy idáig akármelyik nőnemű ismerősömet megkérdeztem, határozottan cáfolták a reklámban szereplő jelenség létezését.
Friss kommentek